Ifall ni vill

Jag orkade inte ta kort på hela rummet, ifall ni vill se hur de ser ut får ni slänga in en komentar ;)

Jag satte mig iaf och kollade klart andra säsongen av PLL när jag kom hem efter att ha funderat på om jag verkligen skulle lägga upp rummet? Men aja kollade iaf klart den, så nu är de 13 avsnitt, väldigt lite, i de andra säsongerna va de 22 och 25 avsnitt :p
Men ja, nu väntas 13 avsnitt och sen kommer säsong 4 ut nu i Januari :D

Imorn blir de stallet och rida på antagligen en pigg liten Ninnis ;)

Dröm sött, godnatt / E







Säsong 3 är inte slut, det finns 14-25 bara att dem inte kommit ut en, den kommer komma ut 1 avsnitt i veckan de kanske inte ens finns säsong 4 :* <3

Kommentera fel innlägg först, det ska bra detta :)

2013-01-05 // 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<