Hoppar fram på ett ben

Hej på er!
Har verkligen inte haft något att skriva om idag, därför den dåliga uppdateringen.. Vaknade iaf runt halv 11 och käkade frukost. Fixade iordning oss och gick ut och fotade, i brist på annat. Har typ segat hela dagen. Efter fotningen kände vi inte händerna, chillade på de och värmde oss innan vi stack iväg till Maxi runt 5. Gott godis blev de.

Och ja, nu har vi ätit och ska la kolla PLL eller nått, men först ut en stund, haha. Har även fått halta runt på min fot sen i onsdags. Min högra häl är skadad, vet inte riktigt vad jag gjort, men kände de påväg hem från skolan i onsdags. Tänkte inte så mycket på de, men de gjorde grymt ont påväg till skolan på torsdagen också, så fick gå utan skor i skolan.. Annars hade de inte gått!
I stallet gick de helt okej när jag gick i ridskorna men hade fortfarande ont, påväg till manegen i ridstövlarna gjorde de ondare. Inte precis ett litet skoskav kan man säga.. Aaajjjjj!

Så ja nu är den inlindad i bandage. Synd att man inte kan gå i crocs, hehe, hade suttit perfekt nu för min lilla häl ;) 


Nåja, kanske kommer inlägg under kvällen. Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<