Hoppa hoppa

Hoppning på Jolie då. Ja, det gick bättre en förra gången, hon var lugnare och finare. Började travhoppa och då höll hon sig riktigt lugn. Började sedan hoppa en 3 kombination där de gick helt okej, tog tillbaka henne mer och tänkte på vad jag skulle förbättre. Fortsatte sedan ut på en böjd linje med 2 galoppsprång vilket även de gick bra. Sen kom vi till den delen på banan med en annan böjd linje fast med 1 galoppsprång, där jag inte riktigt fick tillbaka henne. Så hon gick lite snabbare. Sista hindret var en oxer där hon blev rätt stark, hoppa lite större men hängde ändå med. 
Så jag är nöjd över lektionen med jag kunde gjort grejer bättre, som alltid ;) Nåja, har inte riktigt hittat alla knappar på den hästen ännu. Men jag tycker om att rida henne, så jag hoppas att de kommer :) 
 
Efter lektionen gick jag och pratade lite med Sandra medans jag fixade Jolie och lämnade grejerna i Carros skåp, fick även skjuts av henne hem sen, så jag slapp vänta tills 8 då min kompis ridit klart. Så himla snällt!! <3 
Och nu sitter jag med datorn i knät. Imorgon blir skola, slutar halv 2 och sen blir de stallet och vänner. Ha en fin kväll. Kraaaam / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<