It's coming tomorrow

Kommer inte bli någon bildbomb idag, har inte hunnit lägga upp bilder här, då hela kvällen gått åt till att redigera och skicka iväg bilder till några av personerna. Resten tar jag imorn. Och imorn kommer även bilmbombarna, de får bli 2 stycken, de har ni la inget emot eller? ;) 
Jag är iaf rätt trött nu efter att ha haft ett lysnade datorljus i ögonen i några timmar nu, plus en heldag i stallet. Efter att jag har skickat iväg de sista mailet med bilder för idag ska jag sova. Så vi hörs imorn, Kram / E
 
Ni kan få ett litet smakprov, finaste Ninja
 
 
 




vad fin bild! en elin kan du inte skicka bilderna från sjöis nån dag eller lägga upp dom på blogge? hade varit väääääligt bra ^^
kram!

2013-01-20 // 10:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<