Fixat, nice nice

Hej på er alla goingar. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag, men ändå glad att statistiken legat på samma nivå ändå! Ja, de är andra dagen på veckan, tisdag, och jag har gått i skolan till 20 i 4. Haft en bra dag och har fått mycket gjort. Snackade en del om praktik plats på sista lektionen som var svenska. Och på den där sidan praktikplatsen.se fanns Alleby som förslag på ansökan om en plats. De var väll min första tanke, enkelt och bra och jag vet stället helt och hållet typ, känner till folket, och vet ungefär vad som skulle göras om jag var där. Men Myone ville jag även vara på, en hästbutik på Backaplan. Känner ju Carro där och Karolina :)
Och eftersom jag haft de i huvudet sen ett tag tillbaka att jag skulle vilja vara där så åkte jag och Evelina in och kollad med Karolina (Butikschefen) om vi fick vara där den veckan, vilket vi absolut fick sa hon :) Så de ska bli skojj! Kollade även på nya ridskor, ett par Ariat, såååå grymt sköna!! Så dom blir nästa inköp, helt klart!
 
Försöker hitta lite nya redigeringsprogram, går sådär.. De senaste jag laddade ner värkade bra, tills de hängde sig och min bakgrund blev helt vit och laddar bara, ända sen typ halv 6 har den hållt på så.. Som tur var så kan jag gå in här osv, men kommer inte åt något på skrivbordet för tillfället, åh orkar inte! Sugen på att fota också, kanske imorgon? Längtar tills vi kan åka ut och fota tävlingar, bra väder, utomhustävlingar, kameran och gått sällskap, blir de bättre? ;) Men först måste snön försvinna och kanske paddocken tina upp lite. Så inomhustävlingarna kanske man får börja med. 
Nåja, vi får väll se vad Sverige bjuder på för väder, hoppas på de bästa. Ha en bra kväll, Puss / E
 
Några bilder från Bohuscupen ponny, omgång 1, 2012
 
 
 
 




Fina bilder, gillar färgerna och skärpan du får till! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :D
olssonelin.blogg.se

2013-01-19 // 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<