Fixa fixa

Tja!
Sitter i bilen påväg för att hyra skidor till när vi ska iväg med några kompisar :) Brukar ju åka lite snowboard också, men då brukar jag låna av kompisarna eller så hyr vi en där ;)

Idag har jag rensat ur lite kläder och städat min walk-in closet. Samt städat och ställt ordning allt på rummet :) Blev lite större när jag ställde de såhär istället :)
Bra när man har ställt iordning allt i hela rummet och glömmer att skrivbordet ska in också... Så jag fick ställa de på bästa möjliga ställe haha ;) Bild på mitt rum kommer sen, mest för att jag inte har något annat att skriva till er om idag...

Så vi hörs sen igen!
Kram sålänge / E





Säsong 3 är inte slut, det finns 14-25 bara att dem inte kommit ut en, den kommer komma ut 1 avsnitt i veckan de kanske inte ens finns säsong 4 :* <3

2013-01-05 // 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<