Elin + rubriker = falskt

Sitter just nu och äter lite innan jag ska byta om och dra mig iväg mot stallet. Mamma väckte mig runt 9 imorse men eftersom jag inte kunde somna igår heller (?!) så somnade jag om igen. Och nästa tid jag vaknade var vid halv 11. Log kvar en stund och gick sedan ner och åt lite yoghurt.
På med springkläderna och drog ut på en liten springtur. Rätt gött!

Och nu väntas ridning :) De skulle tydligen vara träning vid 5 så jag får se till att rida innan de, annars får jag la rida i lilla manegen. Men jag tror jag hinner de, ska ju trots allt åka vid kvart över 2. Mocka, ta in henne, låta henne äta sin mat, och sen rida på lillskruttan!
Och sen blir de nog att titta på träningen. Helena skulle även fota mig sa hon att hon ville, så då tar jag med kameran och så fotar jag träningen sen också :)
Så kommer de kanske en liten bildbomb om jag stannar och kollar :)

Kramiis / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<