Död på morgonen, check

Efter att ha slutat vid 3 åkte jag till stallet vid halv 4. Mötte Flisan precis när jag kom, hon var ute i stallet och fixade mat till Star, stakarn har 40 graders feber, och var alldeles yr.. Efter att ha pratat lite med henne började jag fixa iordning Ninja. Jobbade även idag med en del övergångar mellan skritt och trav innan jag fattade galopp. Hon var pigg och galen till en början i galoppen men lugnade sig efter några varv. Blev stark efter galoppen, men fick lugnat ner henne lite och hon travade då på i bra tempo. När jag var klar mockade en riktigt grisig box.. La in lite nytt spån så blev de lite finare iaf. Fixade henne och sen åkte jag hem vid 7. 
 
Imorgon blir de upp till skolan, igen... Kanske man ska fundera på att lägga sig lite tidigare på kvällarna så man inte är helt död på morgonen, vilket jag är. De är ju inte precis så att man flyger upp ur sängen och hoppar runt och de flyger confetti i hela rummet för att de är skola. Ett plus i kanten är ju att de är lång dag och korta raster imorn också, jippi, eller...? mycket uppdatering? njaaa.... Gör mitt bästa! Ha en bra kväll, hörs imorn / E
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<