Chill dag

Datan i knät o bloggen uppe. Fick ju slängt in ett litet inlägg förut innan lunch. Efter de hade vi bara matte och svenska kvar så de va chill. Jag drog med Emma hem sen när vi sluta och vi gjorde inte så mycket, kollade PLL och gjorde muffins. Och sen åt vi innan hon skulle iväg på fotbollsträning i skolans idrottshall, så vi gick tillsammans hem till mig och sen fortsatte hon bara. Väl hemma pluggade jag lite, och sen blev de tv och soffläge. 
 
Imorgon blir de att gå till Alleby, då mamma och pappa inte är hemma den tiden. Men får sällskap av Sara som ska ha Sebbe. Så sen rider jag med henne, fixar allt med Ninja. Sen är de nästa häst som ska göras iordning, nämligen lille Jolie som ska få hoppa med mig. Så imorgon blir de först finis Ninja och sen lille Jolie. Nåja, inte mycket mer att säga nu! Men som ni märker så kan de bli lite tid över för att blogga imorgon, men jag ska försöka så gott jag kan :) Kram på er!
 
Emmsis place, bild från i september 2012





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<