Aldrig nöjd

Att jag aldrig kan bli nöjd med designerna jag gör? Nu har jag suttit och gjort ännu en ny, men vem vet de kanske kommer en ny snart igen, hehe.. Iaf så sov jag länge idag med, och gick ner och åt frulle. Och sedan dess har jag legat i sängen och satt in en header minst 10 gånger om.. för att färgerna inte stämde osv. Och sen så tar jag bara en annan bild och så blev allt iaf lite bättre en innan. Haha så typiskt att man inte kommer på de med en gång. 
Senare vid 4 ska vi iväg till mormor och morfar med kusinerna och äta middag och så, för mormor fyller år, 65 eller 66 tror jag de va. Så jag bloggar mer senare. 
 
Hoppas ni gillade bildbomben igår också, visst tog C fina bilder? :) 
/ E
 




Ställ gärna några frågor i min frågestund, om du frågar får du en länk :) http://ladyamandasfoto.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

2013-01-06 // 17:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<