2 månader av saknad..

Efter ha kollat på andra filmen som går på Tv och svtplay som heter "fjällbackamorden" ligger jag nu under täcket i sängen. De handlar alltså om samma huvudpersoner som löser olika brott typ. Börja kolla på första filmen och sen andra. Den tredje kommer nog denna veckan eller nästa :) Faktiskt rätt bra.
De är kul sen också eftersom jag har varit med på inspelningarna med mina kusiner. För på sommaren brukar vi åka upp till campingen där mormor och morfar står (i grebbestad/fjällbacka), och om man bara går över stranden så bor morfars yngre kusin där! Så där dom spelar in har jag varit, gått och sett så de är lite kul att titta på ;)
Huvudpersonerna bor även i huset precis bredvid morfars kusins hus.
Detta var alltså i slutet av 2012 sommaren dom spelade in :)

Annars har jag haft en bra dag på bio och så, mys dag hemma och chillat på livet ;)

Idag är de även exakt 2 månader sen jag fick reda på att Carolien hade gått bort... Vet inte om de hände den dagen, men jag fick iaf reda på de då.
Fina ängeln, vi saknar dig!

Puss o kram på er / E

I'm forever keeping my angel close!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<