Somna stående?

Hej på er!
Nu har jag kommit hem efter en lång bilresa med 2 stopp. Åh shit va trött jag e.. Sov jättedåligt inatt och har även därför haft huvudvärk under dagen också, ogillas! Nåja jag har iaf haft en jättebra vecka med skidåkning och snowboardåkning. Vi var där för 2 år sen också med då fick jag ju inte åka eftersom jag blev trampad av en häst i magen. Och självklart skulle jag vara lite skadad när vi skulle dit i år igen? Först fick jag ju överbelastningen i min fot, sen två köttiga skoskav, trilla av Rufus och fick en sträckning i nacken och ont i svanskotan, samt att jag halkade dagen innan vi skulle åka och slog i knät riktigt ordentligt.. Samma dag vi skulle åka halkar jag igen, och landar exakt på samma knä, exakt på samma ställe.. Vilket resulterade i att jag inte kunde böja de eller att de inte kunde komma emot någonstans. Verkligen en bra start, otur, jaa.. Aja de hindrade iaf inte mig från att åka ut i backarna som tur va! :)

Skidåkning och även lite bräda varje dag ;) Har haft de jättebra hela veckan men de är ändå skönt att komma hem. Nu ska jag prata lite med Eve och sen blir de några avsnitt av Andra Avenyn. Imorgon blir de Myone och sen hem och plugga. Hoppas ni har haft en bra sportlovsvecka, för er som har haft de vill säga ;)
Nu kommer uppdateringen bli bättre igen, har ju inte haft så bra internet där uppe. Kram på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<