Seg Söndag

Tjenare!
Finns egentligen inte så mycket att säga om denna söndagen som har gått i snigelfart.. Segade mig upp ur sängen vid 11 och åt frukost, pluggade lite och senare på dagen har mitt huvud inte riktigt varit med känner jag. Har iaf nu lite senare fått redigerat bilderna från igår, vilket inte var de bästa bilderna.. Jag har inte riktigt fått in dedär så att de blir bra bilder i maneger, men jag hoppas att de kommer, de är la bara att prova, prova, prova och prova lite till ;) Men jag tänkte ändå slänga upp dom som blev hyfsade. 
 
Mitt minneskort är även helt tomt nu och alla bilder i sina mappar i datorn. Min kväll kommer spenderas med en kopp te framför Ponnyakuten haha och sen Andra Avenyn innan jag ska hoppa i säng för en skoldag imorgon. Ha de gött, vi hörs igen imorgon.
Kramis / E
Cp ögon... Haha söta, eller inte xD
2012
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<