Rufus igen

Hej på er! Efter skolan åkte jag hem till Evelina och vi åt, pratade, kollade PLL och gjorde lite läxor. Sen åkte vi iväg till stallet och hon mockade hos Roddan och jag hos Lilly. Jolie var inte halt längre men när hon skulle in från hagen hade hon tydligen halkat, stakars lille Jolie :( Aja de blev Rufus för mig idag igen istället, vilket var mycket mer lyckat denna gången. Gick mycket bättre idag. Han hoppade av fint, han gick på i bra tempo framåt :) Faktiskt riktigt nöjd med dagens ridpass, fick mycket beröm av Mikael under lektionen också! Och även ett super snällt sms av Sandra sen som hade varit och kollat så snäll som hon är :).

Mamma och mormor tog iaf med mina grejer hem och jag och Maria gick bort och kollade på Evelina när hon red Roddan. Pratade lite med Jenny och sen åkte vi hem runt halv 9. Sen dess har jag duschat, kollade de nya PLL avsnittet, och bara degat. Imorgon väntas skola, och sen fixa lite här hemma, packa, köpa godis, och allt som ska fixas. Dröm sött / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<