New in

Började dagen med spanska prov som gick sådär.. Efter de var de SO och sen idrott där vi pratade lite om dansprojektet som vi ska ha nu i 8:an, börjar med de efter lovet i våra grupper. Idag gick vi bara igenom lite grejer och sen skulle man typ "känna på de" så jag och 5 andra tjejer gick in i den andra hallen med musiken på högsta volym och fick sedan även publik som bestod av sjuor.. :P aja, avslutade dagen med matte och sen svenska.

Drog hem själv idag med, och chillat framför datorn i princip hela eftermiddagen. Mamma hade även köpt ett par militär jeans till mig som jag gillade :) Så dom provade jag, och sen har jag fixat lite på rummet, igen. Imorgon blir de först en kort dag i skolan sen hem och sen iväg till stallet med Evelina. Ska hoppa Jolie på tävlingshindrerna och grymma Evelina ska fota :D Efter de stannar jag på hennes lektion och knäpper lite kort på henne eftersom hon ska ha med Roddan första gången som medryttare. Sen blir de hem och sen freeeeedaaag!!
All for now, puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<