@ my place

Hej igen!
Nu har jag kommit hem och värmt mig lite ;) Var ju som sagt i Varberg och sen körde snällaste Carro hem mig. Haft en bra sista dag på praoen idag också, denna veckan har verkligen varit rolig tycker jag. MyOne har helt klart goaste personalen!
Slutade lite tidigare, åkte hem och sen tillbaka dit igen för att åka där ifrån. Nästa veckan börjar skolan igen :( Dom veckorna kommer verkligen inte gå så fort som denna veckan har gjort.

Imorgon blir de tävling :D Ska vara i stallet runt kvart i 7.. Men är man hästtjej så är man! Nåja bär iaf av till Kungsbacka tror jag de va, känner att jag har koll ;)
Nåja, nu ska jag redigera lite bilder från senaste gången jag fotade på Alleby, dom bilderna har fortfarande inte åkt ur kameran. Och sen ska jag försöka sova lite också innan jag ska upp igen ;) Ha en bra kväll, puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<