Mässan

Hej på er! Som sagt så har ju jag varit på båtmässan med lite familjer och kompisar idag. Var där vid halv 3, så de blev inte vid 1, sa fel. Vi började med att äta på en restaurang, riktigt gott. Efter de gick vi in på mässan, haha kändes konstigt när de första man möts av är stora båtar istället för massa hästgrejer och hästar och boxar hit och dit i mängder ;) Nåja de får jag mötas av i april istället, läääängtar! Iaf så gick vi där inne ett tag, riktigt nice båtar! Har även tagit lite ballonger med helium i och andats in, haha den rösten man får Asså ;) Filmade de men vet inte om jag ska lägga upp de här, eller? :) Runt 6 åkte vi hem när mässan stängde och sen dess har jag pluggat lite och lyssnat på musik.

Imorgon blir de skola och sen direkt iväg till stallet med Flisan. Rida och ta hand om Ninnis och sen hem och plugga igen. Men nu blir de snart att krypa ner i sängen, puss / E

Finaste C&M

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<