Lycklig tjej

Att ha fått lära känna, rida, klappa, se, och älska en häst för mig betyder mycket, framför allt när de är en häst man har varmt om hjärtat. Jag har haft sån tur att få lära känna 3 helt olika hästar med alla ett hjärta av guld. Jag har utvecklats, lärt mig nya saker, fått se mer, göra mer och allt där till. Jag har haft sån tur att få lära känna en person som lärt mig så mycket jag kan minnas, en person som gett mig möjligheter till nya saker, en person som har låtit mig göra fel och sedan visat mig, Caroline! 
Jag hade inte varit den jag är idag eller där jag är idag om de inte vore för henne. Jag var världens lyckligaste 12 åring när jag blev medryttare på Maya, och 1 och ett halvt år där efter världens ledsnaste 13 åring när hon skulle flytta. Men samtidigt fortfarande så lycklig över att ha fått utvecklats tillsammans med henne tack vare Caroline. Jag fick nya möjligheter med Carolien, ett tag iaf, men den tiden jag hade med henne var så perfekt den kunde bli. Och nu nya möjligheter igen med Ninja, hur ska jag kunna tacka dig Carro?
 
Av alla människor så valde du mig, och nu står jag här glad & lycklig, och kan inte få fram ord på mycket de betyder, allt du gjort för mig. Att bara få frågan om jag vill följa med på den tävlingen eller om jag vill rida gör mig så otroligt glad, att du faktiskt frågar just mig. Och de sticker alltid till lite när man inte kan, hur gärna jag än skulle vilja så krockade de med något annat.. 
Jag vill bara att du ska veta att du betyder mycket för mig och allt de du gör för mig. Tack för att du står ut med mig!
Kram / E
 
 
 




» Carro

Är du knäpp? Jag som ska tacka! Du är fantastisk <3

2013-02-19 // 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<