Längtar ju lite faktiskt!

Jaaa, vad ska jag säga? Inte så mycket att skriva om lixom. Har fortfarande inte kunnat ladda upp bilderna till er, tyvärr.. Annars hade jag iaf haft något för tillfället att komma med. Förövrigt har jag de jättebra!!
Längtar dock lite efter att de ska bli vecka 8 ;) Då blir de prao med bästa Evelina på Myone, träffa bästa Carro igen, hoppning på Jolie (förhoppningsvis Jolie), stallet, träffa Ninnis, kompisar och tävling på helgen med Carro och Ninja :D En riktigt bra och rolig vecka känns de som de kommer bli, hoppas magkänslan stämmer ;) Nåja, allt jag hade att komma med nu. Hoppas ni har haft en riktigt bra och mysig alla hjärtans dag idag också <3 Massa kramar /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<