Kungsbacka

Som sagt så var jag med Carro och Gunilla och lilla, eller stora Roddan kanske man ska säga, på tävling idag :) Och den blev ju flera timmar fram flyttad och började ju inte förrän halv 4. Så vi mockade innan, jag hos Roddan och Carro hos Ninnis. Lastade vid 2 för att ha gått om tid, vilket knappt behövdes idag eftersom han gick på efter bara 5 minuter. Han hade varit duktig med de förra helgen också hörde jag, men senaste gången jag var med när han skulle lastas tog de runt en och en halv timma... Så 5 minuter idag var ju toppen! ;)
Påväg ner till Kungbacka åkte vi även förbi Mayas nuvarande stall, åh vad jag saknar henne! Lilla pärlan För Carro i 1.10 fick hon 2 ner, men tycker ändå hon rider honom bra. Inte precis den typ av häst hon är van vid ;) Träffade Therese och Sandra och stannade och kollade klart typ.

Var hemma igen runt halv 9 typ, och hoppade in i en varm dusch. Fick i mig en skål yoghurt och nu är de soffläge. Tog lite bilder idag också, fast inte på Carro :( glömde kameran i bilen då.. Har iaf haft en bra dag, alltid lika kul att följa med Carro och Gunilla :)

Imorgon blir de en seg pluggdag tror jag, ha en bra kväll allihopa!
Nu ska jag kolla de nyaste avsnittet av Pretty Little Liars, bästa serien!

Puss / E

En favorit bild på Carro & Maya!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<