Ja, här ska de vara en rubrik ifall ni vill veta!

Typ godkväll på er!
Har haft 3 lektioner i skolan idag innan de var dags att åka till någon yrkesvägledar grej med klassen. Och en sån rolig liten busstur var längesen jag hade alltså haha. Gick även förbi ett par skyltgubbar som vi kom ihåg sen i 5:an. Jag måste försöka hitta de kortet vi tog med dom gubbarna i 5:an och jämföra med de kortet vi tog idag haha ;) Shit asså, hoppas ni antecknar det där, super intressant :o
Aja, lyssnade lite på dom fram till klockan 3, och sen var de bara för mig, Emma och Mano att ta bussen direkt till konfan, eftersom vi inte hann hem imellan. Dom andra hade missat bussen från där vi var så dom kom lite senare. Vi var iaf där till klockan 8, då drog jag hem och läste NO:n tills Imorn och kollade ett avsnitt av serien. Och nu ska jag sova hade jag tänkt ;)

Imorgon blir de 3 lektioner innan de blir hem för att plugga ännu lite till, omg livet leker.... Sen blir de stallet och hoppning, skriver inget iför väg denna veckan.. Vi får se vilken av de två hästarna jag får ;) Hoppas ni har haft en bra dag! Puss /E







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<