IMac

I förgår kom mamma hem med en IMac dator från jobbet. Idag ställde jag upp den på rummet, så detta får bli första inlägget på denna ;) Kommer dock fortsätta använda min laptop också eftersom jag har allting på den, verkligen allting! :) Nåja, dagen har spenderats i stallet efter en go sovmorgon. Har inte gjort så mycket mer en att mocka hos Ninja och lagt fram lite bommar för Helena, Ebba och Felicia i lilla manegen och vart med lite olika då ;) Fick sjuts hem av världens snällaste Sandra sen mellan 3 och halv 4. Pratade lite med Evelina om torsdag och sen har jag inte gjort så mycket mer.
 
Snart blir de mat och sen ska jag fixa iordning på mitt rum då de ligger saker lite här och där. Sen blir de en mysig lördagkväll. Bilder kommer sen på datorn. Skulle även tagit med kameran idag till stallet, men de glömde jag så smart som jag e.. Nåja, hörs sen, Kram / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<