Hoppa hoppa

Blev Rufus som förväntat. Var lite fler personer med idag också, Rebecka med sin Lady och Carro med Roddan. Sen ska även Sandra börja i våran grupp fram till vecka 12 vad jag vet iaf :) Iaf så hoppade vi på tävlingshindrerna idag, vilket gick bra till en början, sen typ kändes de som jag började flaxrida på något sätt framför allt mellan hindrerna. Han skjuter så med ryggen när han hoppar också, så man typ åker bak lite, och då kändes de som att jag inte gav någon eftergift alls. Okej, de känns oftast värre en vad de ser ut men ändå ;)
Hoppade iaf först ett plank i trav, sedan la han upp de och vi kom i galopp. Där hoppade Rufus riktigt bra, inga problem alls :)
Sedan ett polkagris färgat hinder på diagonalen där vi kom in lite nära. Och sedan kom vi på en 3-kombination med först 2 galoppsprång och sen 1. Han sprang förbi andra hindret eftersom jag inte hade tillräckligt mycket drivning plus att de blev rätt snävt in till första hindret. Kom iaf igen och då hoppade han bra.

Avslutade med polkahindret och 3-kombinationen. Nåja, om inte Jolie är bra tills nästa vecka heller så lär jag ju få Rufus igen, och då kan jag ju alltid försöka bättra de jag gjorde fel denna gången :) Imorgon blir de Myone och sen iväg en stund. Hoppas ni har haft en bra dag, för de har jag!
Kram och godnatt /E

Ninja får stå för bilden idag! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<