Förslag?

Hej på er! I påsen gömde sig mina nya skor från 'Ariat' jag köpte idag :)
Haft en bra dag idag också. Mamma körde mig och Evelina till Myone imorse så slapp vi åka buss! Fixade inne på lagret från 10-12 med att flytta över grejer och sätta upp lite grejer och så typ. Sen rullade resten av dagen på, stannade lite längre för att vänta tills bussen gick hem igen.
Väl hemma pluggade jag lite, åt middag och kollat runt lite på hastnet. Carro la ut så fina hästar på sin blogg så jag var bara tvungen att gå in och kolla på va de fanns för hästar till salu.

Imorgon blir de först Myone och sedan plugg och sen stallet. Jolie var kanske tydligen inte helt återställd ännu, vet inte säkert, men kanske får förbereda mig på att de blir ytterligare en lektion på Rufus.
Förresten, som ni kanske märker så har jag typ inget att blogga om.. Skriver typ om vad jag gjort på dagarna osv. Om ni har några förslag på vad ni vill läsa om så får ni gärna slänga in en kommentar. Nåja, all for now, puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<