Å herregud...

Chill dag i skolan med 2 lektioner eftersom den sista var inställd. Drog hem och käkade lite innan jag åkte iväg till stallet för att hoppa Rufus, vilket idag gick pinsamt dåligt... Jag red som en kratta och var slarvig. Och har även idag lyckats riva 2 hinderstöd med min fot, de går bra nu..
Carro var så snäll och filmade idag också och självklart ska de gå så dåligt då. Vi får la se vad hon gör med dom filmerna, för mig är de helt okej att dom försvinner innan någon annan hinner se dom ;) Aja, snackade lite med folket i cafet, och fick reda på att de blir lite mer roligheter på lördag en bara Ninja :) Avslutade stallkvällen med att ge Ninnisen mat och pussa på henne lite innan jag åkte med Eve hem.

Imorgon blir de EM i friidrott på Scandinavium för att alla 8:or runt om här på de flesta skolorna. Och sen blir de ännu en stallkväll, inte helt fel, love it! All for now, nu ska jag sova! Ha de! Godnattpuss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<