2 ryttare, 2 hästar, 1 kamera & jag

Tja allihopa! Hållt igång sedan klockan 7 imorse, då började dagen med en engelskalektion klockan 8, fortsatte med mentorstid, so och No fast där hade vi matteprovet. Provet gick bra fram tills uppgift 3 på B-delen, fortsatte med de andra och körde fast på 6:an också.. Jag satt från halv 1 till kvart i 3.. Eller inte bara jag, 14 stycken i klassen till. De tog mig 20 minuter att göra klart A-delen och sen kanske 10 minuter med uppgift 1 och 2 på B-delen, satt säkert 20 minuter med 3:an innan jag gjorde 4:an och 5:an som också gick snabbt. Sen 3:an och 6:an satt jag med resten av tiden vilket alla andra också gjorde.. Kom tillslut iaf ut ur klassrummet och blev körd till stallet av mamma.
 
Väntade på att Helena skulle fixa Olivia och Carro fixa Ninja innan vi gick bort till manegen och jag skulle fota medans dom red. Helena red dressyr och Carro hoppade lite. Ninja var pigg, pigg! Dock blev hoppbilderna suddiga och inte bra alls :( Så ni får bara 2 från när Carro värmde upp, eftersom allt cp:ar och de inte händer något när jag trycker på att ladda upp dom andra bilderna, som jag kunde visat.. Iaf så pratade jag lite med Carro efteråt och sen mockade jag hos Olivia medans Helena mockade hos Ada. Åkte hem vid 7. Åt och duscha och nu har jag redigerat lite bilder och ska snart sätta på en film tror jag :) Ha en bra kväll! / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<