Uppesittarkväll

Japp, nu under kvällen har jag och min familj suttit och kollat och spelat på Uppesittarkvällen. Dagen har varit riktigt bra, eller aa riktigt chill. Slått in julklappar, städat lite på rummet, fixat hos Prinsen och tagit det lugnt med mobilen i handen och snapchat uppe. Även fast Uppesittarkvällen inte riktigt är slut än så har jag nu krupit ner i min säng med nya sängkläder, åhh, love it! Började få lite huvudvärk nu under kvällen så nu kände jag att det är lika bra att gå och lägga sig när det ändå inte är så mycket att kolla på. 
Imorgon är det julafton, som jag skrev förut så är det lite sjukt att redan är här - men jag ska inte klaga, sjukt bra att det är här också! Nåja, nu ska jag sova. Hörs igen imorgon, puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<