Sweet

Quilla gick hur bra som helst idag! Red ett dressyr pass med lite slutor och öppnor, skänkelvikningar osv. I skritt och trav gick hon som en hel miljon, så himla fin och hon lyssnade bra på allt. I galoppen gick hon också hur bra helst, fick samlat ihop henne mycket idag och man kände verkligen hur hon arbetade från bakdelen fram till halsen! Fick verkligen ridit igenom ett dressyr pass idag och det är alltid lika kul att gå från ett ridpass med ett leende på läpparna och känna sig nöjd. Världens bästa Q, idag är hon verkligen värd flera miljoner! <3
 
Efter det var det ett hopp pass på Rufus som väntade. Idag var han inte på sitt bästa humör och lyssnade inte så bra, försökte verkligen få han att landa i rätt galopp men icke det. Nåja, blev bättre när vi höjde lite då både han och jag skärper till oss lite. 
När jag hade fixat honom efteråt gick jag in till Q och stod och pussade på henne ett tag, gav henne betfor och lämnade Carros julklappar i skåpet eftersom jag inte träffade henne. Så nu är det bara att hoppas på att hon gillar dom ;) 
 
Resten av min kväll kommer bestå av att kolla OTH. Imorgon blir det ingen Ninja för min del :( Ska iväg och jag vet inte när jag kommer komma hem, antagligen senare på eftermiddagen och då kommer jag inte hinna rida.. Så jag får va utan Ninnis imorgon :( 
 
Nåja, all for now, med detta inlägget säger jag godnatt, puss och dröm sött
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<