Study

Nu klockan halv 5 (!!!) är jag hemma från skolan när jag egentligen slutade vid 2. Det var jag och ett gäng till från klassen som satt kvar och pluggade till provet imorgon. Dock har jag lite panik att jag inte riktigt kan allt, sjukt svårt att förstå.. Detta är första provet på väldigt länge jag inte känner mig jätte förberedd till. Nu snart ska jag byta om till stallkläder och åka iväg till stallet och tänka på annat för att sedan komma hem sen igen ikväll och fortsätta pluggandet. Känns som att jag kommer sitta långt in på natten med detta plugget och repetera och repetera... 
Aja, i stallet iaf ska jag mocka och fixa hos Q och mysa med henne, vackra pärlan! Och sedan ska jag fixa iordning Rufus inför hoppningen, så jag kikar in gör senare ikväll igen! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<