Strömavbrott i stallet

Idag har det varit kass uppdatering, I know.. Men jag har haft fullt upp! Började dagen med att försova mig, kom sedan iväg till skolan och hade 5 lektioner med 5 minuters raster i mellan, därför har jag inge hunnit uppdatera. Pluggade på inför provet idag också och de kändes ändå helt okej, skönt de!

Sen när jag kom hem skulle jag direkt iväg till stallet. Alla lektioner var inställda idag tack vare att strömmen fortfarande inte hade kommit tillbaka till Alleby... Helt sjukt! Blev inget ridande för mig idag heller eftersom det var helt kolsvart och det blåser fortfarande rätt mycket. Vill inte att det ska hända något med Quilla heller så hon fick vila idag också. Jag mockade iaf, fixade mat, fyllde på vatten hinken eftersom vattekopparna slutat fungera nu när strömmen är borta. Sen stod jag och pussade lite på henne medans pappa hjälpte Nisse lite. 

Så nu är jag hemma, har iförsig varit det ett bra tag nu eftersom det inte tog så lång tid i stallet. Snackade lite med folket och så innan jag åkte hem sen. 
Nu ska jag äta en god kycklingsallad och sedan blir det soffläge resten av kvällen. Ha en bra fredags kväll allihopa!

Det ända man såg i stallet var lite små lampor här och där... Helt kolsvart! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<