Slut på julfirande

Och så va denna dagen över också. Juldagarna har gått fort, nu är dom redan över. Så länge som man fixar med paket hit och dit och springer o jul handlar med allt annat folk i hela staden i julruschen, och sen är det över på bara 1 eller 2 dagar. Nåja, mysigt som tusan har det iaf varit. 
Sov länge imorse, till 11/ halv 12 och när jag vaknat till liv gick jag ner och åt en god frukost tillsammans med familjen. Sen satte jag igång med att fota mina julklappar och fixa mig igen och ta på mig min klänning innan farmor och farfar kom. Så nu under eftermiddagen kvällen har vi suttit och pratat, ätit gott, delat ut lite julklappar och spelat spel. Nu ska jag krypa under täcket med ett OTH avsnitt framför mig och sedan sova. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss och kram 

Såhär har jag sett ut nu under julen 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<