Q&c är bäst

Dagen har varit bra! Luciatåget gick bra förut, sen har jag bara pluggat lite matte under dagen fram tills att matteprovet skulle göras vilket tog 2 och en halv timma (!!) Efter det drog jag hem och åt lite innan jag åkte iväg till stallet och mockade och fixade mat till både Ninja och Q. Sen satt jag bara i Cafet med Carro fram tills att jag gick ut och fixade iordning Q för lite hoppning.

Hon har inte hoppat på två veckor plus att jag red på det vanliga bettet hehe... Man kan lugnt säga att jag satt på en stark och taggad Quillis som tyckte det var väääldigt kul att hoppa idag. Efter att vi hoppat några gånger och hon varit lite små galen så hoppade Carro upp och då gick det mycket bättre! Efter det hoppade jag upp igen och det funkade väl men jag är inte så nöjd med mig själv. Jag slarvade med blicken och det blev lite halv taskiga vägar för Quilla ibland, tur att hon är världs bäst och fixar det ändå när jag själv inte lyckas så bra. 
Nåja, sen måste jag komma upp lite mer med överlivet och sträcka upp mig lite snabbare efter hindrerna. Så på söndag ska jag skärpa till mig lite mer. Carro var med och hjälpte mig och jag är så glad för det, hon är bäst!!

Nu sitter jag iaf framför tv'n och kollar på en film. Imorgon ska jag åka med Carro och kolla på en häst och sen har jag inte så mycket planerat. Nåja, allt för idag, hörs imorgon! 

Quilla & Carro är världs bäst, vad skulle jag göra utan dom? 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<