my monday

Jag har precis kommit hem från Emma där jag och Annie har spenderat kvällen tillsammans med henne. Idag under dagen har jag och mamma varit iväg lite igen för att kolla och köpa lite grejer till mitt rum och tv rummet. Tror detta kommer bli riktigt bra faktiskt! Bytte tv bänk med min bror idag också, så han fick en större och jag fick en mindre. Frågade honom om han ville det och det blev bäst för båda så det var ju bara bra :) Nåja, annars har jag inte gjort så mycket, rensat lite på rummet, det finns så mycket grejer man inte fattar varför man har kvar, både inne på rummet och inne i klädkammaren. 
Nu ska jag iaf lägga mig och kolla ett avsnitt av OTH och sedan sova hade jag tänkt, så jag orkar vara uppe större delen av natten imorgon då vi välkommnar 2014, helt sjukt!!!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<