Lördag

Go kväll! Imorse åkte jag till stallet och fram tills vi skulle åka så satt vi bara och snackade! Efter de åkte vi ut på lite äventyr så nu är det bara att hålla tummarna för att det ska gå bra! Sen körde Gunilla och Carro hem mig så snälla som dom e. När jag kom hem hoppade jag i ett par mjukis byxor, fixade varm choklad och satte mig framför tv:n. Nu under kvällen har jag även fixat klart hopp filmen så den håller på att laddas upp på YouTube nu vilket tar ett bra tag. 

Imorgon blir det ju julklappshoppningen på Quilla. Skulle egentligen hoppat en 90 runda på henne, men det hade blivit fel i startlistorna så jag hamnade på 80 istället. Det är egentligen bara att ändra men det gör inte så mycket, kan lika väl hoppa 80 lixom ;) Annars så ska jag nog bara sitta med Carro i domartornet under dagen, händer inte så mycket. Känns ändå lugnt att hoppa lite lägre eftersom det är andra gången jag hoppar henne, lite smått nervös ändå dock, inte över höjden utan för att hon va så galen igår haha, hoppas hon e lite lugnare imorgon ;) Inte så mycket mer att säga nu, ska snart krypa under täcket och sova hade jag tänkt, hörs imorgon, puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<