julklappshoppning

Det var ju som sagt julklapps hoppning igår och jag skulle hoppa Quilla en runda på 80, väldigt chill dag egentligen. Satt i domartornet med Carro hela förmiddagen och efter det mockade jag hos Quilla, fixade mat och så. Inte förräns kvart över 2 behövde jag rida fram och sen kom Carro ner till framhoppnigen och hjälpte mig. Gick väl både bra och lite dåligt på framhoppningen, nått språng där jag inte hängde med men sen dom sista sprången kändes ändå rätt bra som tur va :) 
 
Inne på banan kändes det faktiskt bra, jag tänkte att vi hellre går lite kortare än för stort eftersom det var såpass lågt. Hon lyssnade mycket bättre där inne och gick tillbaka bra. På 2 hindret kom vi lite väl kort men det var bara mitt fel då jag fastnade i handen men annars är jag nöjd med hela rundan. Quillis har varit helt underbar som vanligt, bara jag som klantat mig lite både i fredags och lite på framhoppningen då. Världens bästa Quilla, hon fick då många pussar när vi kom in i stallet igen efter att vi skrittat av. 
Och sen var ju världens bästa Carro med mig också, hon ställer verkligen alltid upp och jag vet att jag alltid kan lita på henne! Ja, vad ska man säga? Bäst! 
 
Finns inte så mycket mer att säga just nu, puss och kram
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<