Julafton kommer närmare

Godmorgon på er allihopa! Idag är det ju dan före dopparedan, med andra ord så är det julafton imorgon!! Som man längtat nu dom sista veckorna men ändå är det lite sjukt att det redan är här? Detta året har verkligen gått super fort, men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt och detta året har faktiskt varit riktigt bra mesta dels iaf. Självklart har det väl funnits stunder som varit mindre bra, men över lag så har det mesta varit bra! Kändes lite små konstigt att säga till klassen innan vi gick på lov att "vi ses nästa år", haha what? 

Nåja, dagens planer är väldigt lugna, typ som alltid nu för tiden känns det som. Jag ska slå in lite julklappar, fixa hos Prinsen, städa lite på rummet och sen ska jag nog skriva lite på en av mina 2 uppsatser... Sen tror jag även Carro kommer hit en sväng senare också. Så ser min dag ut idag och ikväll blir det la uppesittarkväll. Hoppas ni får en härlig dag! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<