Jul på Liseberg

Om man ska sammanfatta denna söndagen så har den varit bra rakt igenom! Började dagen med att åka ut en sväng till stallet för att ta hand om Q. Hon gick superbra idag också, finaste tjejen. Red igenom ett ganska så jobbigt dressyr pass med mycket volter och skänkelvikningar. Även rätt mycket galopp arbete där jag samlade ihop henne mycket och fick rida varje steg verkligen, men hon var verkligen super duktig och jag är riktigt nöjd. Efteråt var det en trött och lite svettig Quillis som skrittades av. 

Efter att allt var klart i stallet åkte jag hem och hoppade in i duschen, fixade iordning mig och åt lite innan jag, Alicia, Annie och Emma drog oss in mot Liseberg för att spendera kvällen där. Riktigt mysigt var det att gå omkring där inne och dricka varm choklad, chailatte, spela på hjulen och kolla sig omkring. Det enda som va lite dåligt va att Gasten inte va öppet, men annars var allt bara bra ;) 

Nu har jag precis krupit under täcket och tänkte kolla ett avsnitt av OTH innan jag somnar. Hoppas att ni har haft en bra söndag också, puss och godnatt! 

Btw, så fick jag en fin sjal av Annie i julklapp idag, svart typ med guldiga pärlor längst ner, tack så jättemycket! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<