God Jul


Godmorgon Julafton! God Jul på er alla. Hoppas att ni har sovit gott efter gårdagens uppesittarkväll, det har iaf jag gjort. Jag somnade med mobilen i handen medans jag höll på att snapchata haha, aja, sovit gott har jag iaf gjort. Vaknade imorse av att regnet smattrade mot rutan... Det ger ju ingen vidare julkändla precis, snö vill ju ha! 
Nåja, nu under morgonen har jag öppnat mina första julklappar som låg under granen, sen har jag även öppnat dom julklapparna jag fick av Carro. Av henne fick jag ett present kort på MyOne, ett halsband och örhängen. Tack så jättemycket bääästa du, jätte fina!! <3 

Vid 2 ska vi vara hemma hos mina kusiner tillsammans med mormor och morfar. Åh jag älskar verkligen att fira jul med dom, självklart med farmor och farfar också men det blir imorgon! Det är så mysigt, kolla Kalle Anka, äta julbord och julgodis, öppna paket och bara umgås med bästa släkten! Hoppas att ni får en underbar Julafton, en stor jul kram från mig! 

Åh, saknar!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<