Fina fina pärlan

Var ju som sagt i stallet idag och red Quillisen vilket gick helt okej. Har allt några knappar kvar att hitta på henne, blev lite nytt nu när jag började rida på ett vanligt tre delat bett också, innan hade hon ett annat. Men det gick ändå helt okej okej idag. Mycket folk i lilla manegen eftersom det var kurs i stora. Det var verkligen hästar överallt utan att överdriva och det blir lite svårt att rida precis det man tänkt när alla ska rida så som dom har tänkt lixom. Nåja, dom flesta löser ju det som tur är :) Red iaf bara lite enkel dressyr idag med lite flyttningar och volter och så. 
 
Efteråt så puttsade jag av både sadel och träns och tvättade av benskydden innan pappa kom och hämtade mig. Nu under kvällen har jag inte gjort så mycket mer en att snacka med kompisar, kolla film och redigera lite bilder från idag. Jag tog nämligen med mig kameran ut till stallet då det var så härligt väder. Aja, nu hade jag tänkt faktsikt tänkt sova då jag är rätt trött. Imorgon blir det stallet igen och ett lite hårdare dressyr pass för min och Q's del, vi hörs igen då! Puss och godnatt 
 
Tre smakprov från idag ute i solen, inte så jättebra men alltid något nytt 
''
 
 




» FIFA

Simule du munan shock añilaren a på Lilly
[email protected]

❤️

2013-12-09 // 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<