En tisdag som denna

Dagen har varit bra, väldigt chill och inte så jobbiga lektioner. Under eftermiddagen har jag inte gjort så mycket, pluggat lite och kollat runt på lite olika bloggar typ. Pappa lämnade även in min ena ridstövel där sömmen hade gått upp idag, och sen någon timme efter kunde han hämta den igen, snabbt och enkelt. Varit utan dom 3 ridpass haha, men man får inte riktigt samma bra stöd med chaps som med stövlar tycker jag. Aja, tur jag kunde rida med mina chaps iaf så jag slapp rida med bara ridskor, då får man ju verkligen inget stöd. Framför allt inte om man är van vid att rida med stövlar typ hela tiden ;) 
 
Nåja, nu har jag precis gjort mig en smoothie och ska fortsätta plugga. Senare ikväll ska jag Paradise Hotel och kanske ett avsnitt av Ravenswood om det har kommit ut. Men nu måste jag börja plugga om jag ska bli klar någon gång, prov på fredag... Puss och kram 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<