En måndag som denna

Skolan idag var väldigt chill, jag och Alicia stod i cafet tills klockan 2. Efter det gick vi tillbaka till klassrummet och satte oss och kollade på filmen som resten av klassen såg på. Efter det drog jag hem och åt och lite så innan pappa körde mig till stallet. Där fixade jag Quilla och red ett dressyr pass på henne vilket gick väldigt bra! Idag gick hon verkligen super, fortfarande liite stel i högersidan dock men det lossade i slutet. Så idag är jag nöjd! Efteråt så mockade jag, fixade mat och fixade iordning Q innan mamma kom och hämtade mig.
 
Nu under kvällen har jag verkligen inte gjort någonting, ska lägga mig och Paradise Hotel nu och sen sova. Imorgon är det tisdag och även då blir det en chill skoldag, skönt. Har inga läxor nu heller eftersom det börjar närma sig lov, bara ett prov kvar som är på fredag eftermiddag. Sen veckan därpå har vi ingenting, grymt skönt. Nåja, nu ska jag kolla PH, sov så gott!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<