dagen mitt i veckan

Bloggade inte igår för att det inte hände så mycket, var inte så motiverad till att blogga om ingenting och jag hade inte så mycket fantasi till något annat inlägg heller.. Så bloggen fick stå. Men idag ska jag ta tag i uppdateringen och skriva lite inlägg. Just nu har vi SO och efter detta har vi bild, och jag måste bli klar med min inlämningsuppgift som ska in idag hehe. Man ska välja en låt, ta en bild till den låten som beskriver dina tankar och sedan ska du skriva ner vad du får för tankar om låten. Det är lätt att halka in och kankse ta en bild som beskriver låtens text och sedan kanske skriva sina tankar runt låt texten. Det är där man får tänka till lite så man inte skriver vad låten handlar om, utan vad låten väcker för tankar hos dig, och dom tankarna ska finnas i både text och bild. Lite svår men ändå rolig uppgift, längesen vi hade en fotouppgift. 
 
Jag hade egentligen inte tänkt att babbla om en bild uppgift haha, men nu blev det så ändå ;) Nåja, efter bilden har vi bara mentors tid kvar där vi ska bestämma lite mer om våra klasströjor, och sen vid 3 slutar jag. Idag ska jag bara plugga till matteprovet som är på fredag, terminens sista prov, gööött! Men aja, vi hörs igen senare, puss och kram 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<