Bloggish

Hoppningen på Rufus idag gick bra, två små pet bara men det var bara mitt fel då jag höl i han lite för länge och han hann inte riktigt få upp frambenen. Men annars hade vi riktigt bra flyt, fina och bra språng och han hoppade bra! Mamma filmade med som mobil, ska se om jag kan klippa ihop lite filmer kanske från olika tillfällen, hade de varit kul att se?
Nåja, innan hoppningen mockade jag hos Q och gav henne massa gott hö och efter lektionen fixade jag mathinkarna innan jag åkte hem. 

Imorgon blir det att gå upp lite tidigare för att fixa mig inför Lucia tåget. Vi är runt 18 pers som ska med, så nu hoppas vi att det går bra imorgon, tror det kommer bli rätt fint. Vi ska vara i en av våra idrotts hallar, mörkt ska de va och vi ska ha levande ljus, lite mysig julstämning! Nåja, ska iaf upp på morgonen och fixa mig och locka håret osv. Men nu måste jag sova, trött tjej här, puss och godnatt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<