Björne träning

Jag hade verkligen ingen ork till att blogga igår när jag kom hem. Men jag var ju som sagt i stallet på morgonen och red Ninnis. Efter det mockade både jag och Carro och fixade allt innan vi åkte vid 12. Träningen för henne gick bra, Quilla var på lite blandat humör typ, ibland lite lat och helt plötsligt jättetaggad, haha gulle! Nåja, efter deras träning stannade vi en lite stund och kollade på Rebecka i gruppen efter innan vi åkte hem.
Väl hemma lastade vi av Q och stannade på Alleby ett tag och hjälpte Jenny och lasta Roddan. Efter det skulle vi tillbaka för att kolla på Jenny och påvägen dit stannade vi för att få i oss lite mat. För Jenny gick det också bra på träningen och det var ju första gången för Björne också, men hon verkade nöjd :) 

Vi var hemma igen vid typ 9/ halv 10 på kvällen och då var jag rätt trött men ändå somnade jag inte förens typ halv 2.. Hade iaf en jättebra dag tillsammans med bästa Carro! 
Idag blir det träning igen på samma ställe och vi är påväg dit just nu, Jossan är med också :) Jag skriver till er senare igen, ha en bra lördag! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<