2013

 "Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one."
 
Det känns faktiskt rätt tråkigt att det bara är mindre än en dag kvar tills 2013 faktiskt är slut. Detta året har varit ett riktigt bra år för min del. Självklart har det funnits stunder och tillfällen där man kanske inte mått så bra eller att det hänt något dåligt som påverkar en själv eller andra i sin omgivning. Men när jag kollar tillbaka på året och skriver ner det stunder som jag verkligen kommer ihåg så täcker de bra stunderna och händelserna dom dåliga stort. Jag skulle vilja tacka alla som jag känner, vänner, familj, släkt osv för ett fantastiskt år. För att ni har gjort dom bra stunderna oförglömliga och som jag kan kolla tillbaka på med ett stort leende på läpparna och även för att ni har funnits där i dom dåliga stunderna och stöttat mig. 
Så tack för ett fantastiskt år allihopa, ni är guld värda och betyder så fruktansvärt mycket! 
 
Hela mitt år i detta inlägget i 3 delar och med ett bildcollage under varje del:
 
Januari - Maj
- Gick sista terminen i 8:an
- Åkte skidor och snowboard tillsammans med familjen och kompisar 
- Praoade på MyOne med Evelina
- Carro köpte Quilla
- Min kusin Anton fyllde 18
- Gothenburg Horseshow tillsammans med Julia och Matilda
- Jolie skadade sig
- Ninja skadade sig
- Jag blev medryttare på Quilla
- Elevens val i skolan 
- Julia och Matilda köpte sin 6 åriga ponny Justice
- Ninja blev dräktig med hingsten Click and Cash
- Sista hopplektionen för terminen
 
 
Juni - Augusti
- Jag konfirmerades
- Slutade 8:an
- Vi fick Sommarlov
- Slutbetygen för 8:an kom
- Sjöstjärnans ridläger med Matilda och massa kompisar från förra året
- Julia blev utagen till Götalandslägret 2013 med Göteborgs laget, samma vecka som vi åkte till Sjöis
- Firade Midsommar
- Åkte ner till Björbäck med Gunilla och Nisse för att se Carros sista runda och hämta hem henne
- Massa jättebra dagar och kvällar med både tjej och kill kompisar
- Sena sommarkvällar med alla mina favorit vänner 
- Var på Alleby under en ridläger vecka när Carro, Helena, Maria och Felicia jobbade 
- Sjukt roliga uteritter
- Var i Turkiet i 2 veckor
- Hade Quilla medans Carro var i England under 2 månaders tid
- Åkte till Blekinge med Julia, Matilda, Mormor och Morfar
- Jag och Annie "jobbade" som servitriser på ett kalas
 
 
September - December
- Åkte med Carro på dom flesta hopptävlingarna under hela året
- Åkte med på en del träningar
- Började 9:an och mitt sista år på grundskolan
- Lektionerna på Alleby började igen
- Bloggen fyllde 1 år
- Carro kom hem från England
- Jag gick på moppekurs
- Köpte moppe
- Började bestämma vilket gymnasium jag helst ville gå på
- Fyllde 15
- Var med på Julklappshoppningen på Quilla
- Luciatåg i skola
- Jul på Liseberg med Alicia, Annie & Emma
- Julklapps spelet med klassen
- Vi fick jullov
- Julafton
- 31 December 2013 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<