Yesterday & Today

Hej på er!
Blev inte så mycket bloggning igår, två inlägg men på eftermiddagen hann jag inte. Började med stallet och jag och Eve hade ju planerat en uteritt, men det blev ändrade planer då vi inte kom så långt. Hästarna vägrade gå och fjantade bara, så efter 10 minuter utan att ha kommit någonstans blev det dressyr i manegen istället där båda hästarna var riktigt fina :)
Efter stallet drog jag hem och duschade och åt innan Eve kom hem till mig. Vi kollade PLL och åt kladdkaka och gick sedan ut och fotade på kvällen, och med i bilderna kom en skateboard denna gången haha. Och sen åkte hon hem vid halv 11.

Idag var det stallet igen men innan det kom Eve hit igen och det blev fotning igen, lite mer seriös denna gången. Sen drog vi till stallet. Tog in Ninja och Q. Fixade Q och sen red jag upp till Evelina och Roddan och vi red ut. Samma sak idag, fjantiga hästar som vägrade gå överallt annat än framåt.. Hoppade av och ledde förbi henne och då var det inga problem. Red ut en sväng i värmen, och det var så mysigt så. Quilla är verkligen så himla underbar <3
Efter det var det bara tillbaka till stallet, ge henne mat, fixa både Ninnis och Q och släppa ut dom igen.

Ja och nu ligger jag och fixar bilderna från idag, dom kommer nog upp någon dag :) All for now, puss / E

Några bilder från igår (torsdag), kommer en bildbomb med alla :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<