Sunday

Just nu är jag hemma hos mormor och morfar med familjen och mina kusiners familj. Vi har precis ätit middag och ska väl vara här resten av kvällen :)
Tidigare idag var jag i stallet. Började med att mocka hos Q och sen hos Ninja. Efter det gjorde jag iordning Q för ett ridpass. Red länge i skritt och trav och gjorde lite volter och serpentinbågar. I galoppen var hon jättestark, verkligen tvärtom från dom andra dagarna då hon varit seg typ haha. Men iaf så va hon stark, så jag gick in på volten och galopperade och fick ner henne till ett lite lugnare tempo. Sen gick hon super bra :) Gjorde lite galopp ombyten och så.
Travade lite till efter galoppen och hon gick verkligen som en klocka, världens bästa Q!!

Efter det tog jag in henne fixade henne och pussade på henne innan hon fick gå ut till Ninja i hagen. Efter det gav jag både Q och Ninja massa gott hö och fixade deras mathinkar innan jag åkte hem. Väl hemma var det bara att hoppa in i duschen och fixa sig lite snabbt för att åka hit. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss på er






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<