Slappt

Ja, dagen har bestått av att jag har varit i stallet och skrittat ut en sväng på Q mer Sandra och Evelina, och efter det blev det lite trav arbete i paddocken. Fixade det som skulle fixas i stallet och sen gick jag upp till Alleby och snackade med lite folk innan Evelina körde hem mig. Sen har jag bara slappat och kollat på serie typ. Och nu på kvällen kom Emma och Elina till mig en stund.

Imorgon blir det att åka till stallet, städa och fixa iordning på rummet samt rensa lite och fixa lite i min walk-in closet. Så ja, de är vad som händer imorgon. Sen kommer även Carro hem imorgon och stannar några dagar innan hon åker tillbaka till England :) Men vi hörs igen imorgon, puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<