Q&U

Hej på er.
Igår blev det ingen ridning på Q, då hon hade ett sår på insidan av bakbenet som blödde.. Inte så litet heller. Jag var iaf kvar i stallet ett bra tag och stod och borstade på både Q och Ninja, mockade och gav dom mat. Sen efter det stod jag och myste med dom hur länge som helst, dom var så himla mysiga. Man kunde till och med lägga huvudet mot Ninjas panna utan att hon gjorde något och pussa henne på mulen <3 Världens bästa tjejer!! 
Till slut var jag iaf tvungen att åka hem, och mötte Annie och vi drog hem och åt. Sen åkte vi till Maxi och köpte Choklad och jordgubbar. Åkte och typ chillade hela kvällen. 

Idag blir det inte någon ridning heller, hon ska vila några dagar. Så åker till stallet om en stund och mockar om det behövs och pysslar om dom och ger dom lite mat och så. Sen ska jag och Pappa åka upp till farmor och farfar och vara där under kvällen. Hörs, puss / E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<