Perfect Q

Dålig uppdatering idag, jag vet.. Men har haft korta raster så har inte hunnit blogga tyvärr :( Annars har dagen varit bra. Rätt lugnt i skolan, och har varit på jättebra humör hela dagen hihi. Inte för att jag brukar gå runt och vara sur, men idag va det lixom en till växel av glad het ;) Efter skolan gick jag hem och åt en hamburgare innan mamma körde iväg mig till stallet. Där tog jag in Q och fixade iordning henne inför ett ridpass med Sandra i paddocken. I början gick hon fint och sedan i traven så var lite jobbigare i höger varvet, men efter en liten stund så gick det bra och resten av passet gick hon bra. Helt perfekt, finaste Q <3
Sen fixade jag stallet och sen kom mamma och hämtade mig igen.
 
Just nu sitter jag här med datorn i knät och bloggar och ska strax kolla på PLL. Imorgon blir de stallet och sen ska jag nog gå och kolla när Marcus spelar match. Annars har jag inga andra planer för imorgon. Ha en bra kväll allihopa, kram / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<